Tag 35

5 november 2016 - Lima, Peru

Heute geht es mit dem Flugzeug nach Lima. Die Rucksaecke werden immer voller und schwerer. Nach einer Stunde und 15 Minuten sind wir wieder auf dem ( niederlaendischen) Basislevel, auf Seehoehe. Nicht mehr so bunt, sonnig und ruhig, sondern grossstaedtische Geschaeftigkeit. ein bischen Bummeln durch die Stassen und dan nocheinmal Ceviche essen. Typisch peruanisch- roher Fisch mit viel Zitrone und Zwiebeln.                 Vandaag gaat het per vliegtuig naar Lima. De rugzakken zijn nog meer vol en zwaar. Naar een uur en een quartiertje zijn wij op Nederlands hoogte op zeeniveau. Niet kleurrijk, zoning en rustig, maar grootstedelijke bedrijvigheid. Een beetje wandelen en nog een keer Ceviche eten ( Peruan vis met veel zitrone en uien).

1. Arianne:
    6 november 2016
    goede reis terug liefs p en a
  2. Irene Martinus:
    6 november 2016
    kom veilig thuis dan kun je van de pepernoten en chocolade letters weer genieten,liefs irene
  3. Arno:
    6 november 2016
    zag er allemaal erg mooi uit jullie reis!
    fijn dat we er van mochten meegenieten.
    spreek je snel!
  4. Renée:
    7 november 2016
    Welkom terug, ik heb genoten van jullie ervaringen. Het zal hier wel weer moeten wennen met de kou. Maar misschien was de avondtemperatuur in Cuzco al een voorproefje. Tot binnenkort

Renée